MenuX
identiteitgedrevencreativiteit

diensten

Onze diensten

Wij loodsen je
naar de beste
versie van jezelf

Merkkoers

Het is van levensbelang een goede merkkoers te hebben. Dit is de strategische marsroute waarop jouw organisatie de komende jaren vaart om commercieel succesvol én onderscheidend te blijven. Daarom gaan we in deze fase exact duiden wie je bent, waar je voor staat en wat je betekent voor anderen. Een scherpe analyse van jezelf, je markt, je doelgroep(en) en je concurrentie liggen hier onlosmakelijk aan ten grondslag. Dit resulteert in een onderscheidende koers die de komende jaren richting biedt voor alle keuzes die je maakt over je business, commercie, marketing, communicatie maar ook voor je bedrijfssystemen, processen en de aansturing van je team.

Merkidentiteit

De beste versie van jezelf worden kan alleen als je jezelf heel goed kent. Datgene waar jij voor staat en wat je oprecht voor anderen betekent, verankeren we in je merkidentiteit. Je merkidentiteit is in feite de verzameling van alle fysieke en emotionele kenmerken van je merk die je ervaart als je er intern of extern mee in aanraking komt. Dit zijn bijvoorbeeld je merknaam, merkwaarden & merknormen, merkbelofte, merkverhaal, de visuele identiteit en je tone of voice.

Merkactivatie

Wanneer je iets van je doelgroep verlangt, dan moet je ze op de juiste manier betrekken bij je merk. Of het nu gaat om het kennen, overwegen of kopen van je merk. Of juist het intern verankeren van je nieuwe merkkoers waarbij verandering van gedrag en prestaties centraal staan. Het vraagt altijd om een plan: een tactische inzet van communicatiemiddelen, gecombineerd met de juiste begeleiding. En natuurlijk creativiteit, altijd gedreven door je identiteit.

Merkregie

Om je merk er op een consistente manier te laten zijn, heb je richtlijnen en regie nodig. Regeltjes waar iedereen die met je merk omgaat, zich aan moet houden. Van hoe je je logo gebruikt tot en met het grid voor de bedrijfspresentatie. We leggen dit vast in je merkmanual. Een richting- en toonaangevend document voor de manifestatie van je merk. Daarbij voeren wij de regie op alles wat er voor je merk wordt gemaakt.