Werkwijze
Je merk laten
Ons geloof
Weten waarin je gelooft is erg waardevol. Missiegedreven merken groeien aantoonbaar harder. Een heldere missie drijft op je diepste kern. Het geeft heel duidelijk richting aan je doel. Het stelt je in staat een diepere connectie op te bouwen met je klanten, je werknemers en de wereld om je heen. Door op geheel eigen wijze relevant te zijn. Door mensen te helpen, te laten lachen of te verwonderen. Dat kan met eigenzinnig design en scherpe campagnes. Maar ook zeker met initiatieven, producten en diensten die je identiteit onderstrepen.
Zo krijgt je merk of organisatie echt betekenis en praat je niet tegen iemands portemonnee, maar tegen iemands hart. Dat maakt het verschil, want uiteindelijk is wat je doet het echte bewijs van wie je bent. Het maakt van elke interactie en elk gebruiksmoment een kans om jouw merkdoel te laten groeien. Zo kom je uiteindelijk in een winnende positie vanuit de beste versie van jezelf. Dat is wat wij geloven.
Weten waarin je gelooft is erg waardevol. Een heldere missie stelt je in staat een diepere connectie op te bouwen met je klanten, je werknemers en de wereld om je heen. Dat kan met eigenzinnig design en scherpe campagnes. Maar ook zeker met initiatieven, producten en diensten die je identiteit onderstrepen. Alleen zo krijgt je merk of organisatie echt betekenis en praat je niet tegen iemands portemonnee, maar tegen iemands hart. Dat maakt het verschil, want uiteindelijk is wat je doet het echte bewijs van wie je bent.
Wat je doet is het echte bewijs van wie je bent. Punt.
diensten
Merkkoers
Merkidentiteit
Oerkracht
Missie & visie
Drijfveren
Kerncompetenties
Onderscheidende kracht
Merkpersoonlijkheid
Merkwaarden & normen
Cultuur
Essentie
Merkstrategie
Markt & concurrentie
Doelgroep
Merkarchitectuur
Waardestrategie
Positionering
Merkdesign
Merkconcept
Guiding idea
Tone-of-voice
Merkverhaal
Beeldtaal (mood)
Merkboek (emotie)
Visuele identiteit
Logo
Typografie
Kleur
Beeld/fotografie
Vormtaal
Iconografie
Motion
Signing
Grid
Merkgeverschap
Employer Value Propositie
Employer branding
Merkgroei
Merkactivatie
Geïntegreerde campagnes
Recruitmentcampagnes
PR & activatie
Social & content
Merkkoers
Merkidentiteit
Oerkracht
Missie & visie
Drijfveren
Kerncompetenties
Onderscheidende kracht
Merkpersoonlijkheid
Merkwaarden & normen
Cultuur
Essentie
Merkstrategie
Markt & concurrentie
Doelgroep
Merkarchitectuur
Waardestrategie
Positionering
Merkdesign
Merkconcept
Guiding idea
Tone-of-voice
Merkverhaal
Beeldtaal (mood)
Merkboek (emotie)
Visuele identiteit
Logo
Typografie
Kleur
Beeld/fotografie
Vormtaal
Iconografie
Motion
Signing
Grid
Merkgeverschap
Employer Value Propositie
Employer branding
Merkgroei
Merkactivatie
Geïntegreerde campagnes
Recruitmentcampagnes
PR & activatie
Social & content





Wij werken van
binnen naar buiten
Bij het bouwen van een merk kijken we naar zowel de binnenkant als de buitenkant van je merk. Dat is megalogisch! Binnen en buiten zijn namelijk onlosmakelijk met elkaar verbonden. Daarom hanteren we een stapsgewijze aanpak die start vanuit de identiteit van je merk.
Stap 1:
Merkkoers
In deze eerste fase zetten we koers naar wie je bent, wat je voor wie betekent en hoe je vanuit daar kunt winnen. We maken van je merkidentiteit een kompas. Het geeft sturing aan alle facetten die met je merk te maken hebben. Denk hierbij aan je business strategie, je operatie, je R&D, je marketing en communicatie, maar ook werkgeversmerk.
Stap 2:
Merkdesign
Hier gaan we bouwen aan een helder en consistent merkbeeld. We geven je merk een guiding idea. Een creatief concept dat koerst op je merkidentiteit. Het vertelt haarfijn wie jullie zijn, waarvoor jullie staan en wat jullie voor je doelgroep kunnen betekenen. Vanuit daar ontwikkelen we een krachtige visuele identiteit. Een onderscheidende vormtaal met herkenbare brandassets zoals een logo, typografie, kleur beeldtaal.
Stap 3:
Merkgeverschap
In de vorige stappen hebben we je merk dan wel gedefinieerd, maar wat betekent dat nu voor goed werkgeverschap? Hoe houdt je goede mensen en hoe trek je de juiste nieuwe aan? We ontwikkelen je EVP. Je Employer Value Proposition. Dat is de eerste stap richting een werkomgeving die past bij je merkidentiteit.
Stap 4:
Merkgroei
Nu kunnen we je merk laten groeien. Echter groei kan van alles zijn. Van brandawareness tot sales activatie tot nieuwe sollicitanten aantrekken? En alles daar tussenin. Het doel bepaalt daarbij de middelen.