Werkwijze
Identiteit
Ons geloof
Weten waarin je gelooft is erg waardevol. Missiegedreven merken groeien aantoonbaar harder. Een heldere missie drijft op je diepste kern. Het geeft heel duidelijk richting aan je doel. Het stelt je in staat een diepere connectie op te bouwen met je klanten, je werknemers en de wereld om je heen. Door op geheel eigen wijze relevant te zijn. Door mensen te helpen, te laten lachen of te verwonderen. Dat kan met eigenzinnig design en scherpe campagnes. Maar ook zeker met initiatieven, producten en diensten die je identiteit onderstrepen.
Zo krijgt je merk of organisatie echt betekenis en praat je niet tegen iemands portemonnee, maar tegen iemands hart. Dat maakt het verschil, want uiteindelijk is wat je doet het echte bewijs van wie je bent. Het maakt van elke interactie en elk gebruiksmoment een kans om jouw merkdoel te laten groeien. Om uiteindelijk de beste versie van jezelf te worden. Dat is wat wij geloven.
Weten waarin je gelooft is erg waardevol. Een heldere missie stelt je in staat een diepere connectie op te bouwen met je klanten, je werknemers en de wereld om je heen. Dat kan met eigenzinnig design en scherpe campagnes. Maar ook zeker met initiatieven, producten en diensten die je identiteit onderstrepen. Alleen zo krijgt je merk of organisatie echt betekenis en praat je niet tegen iemands portemonnee, maar tegen iemands hart. Dat maakt het verschil, want uiteindelijk is wat je doet het echte bewijs van wie je bent.
Wat je doet is het echte bewijs van wie je bent. Punt.
diensten
Merkidentiteit
Missie & visie
Betekenis (Systeem 2)
Historische kracht Kerncompetenties
Voordelen
Onderscheidende kracht Geloofwaardigheid
DNA
Merkpersoonlijkheid
Merkwaarden & normen
Cultuur
Waardestrategie
Essentie
Merkdesign
Merkconcept (Systeem 1)
Guiding idea
Tone-of-voice
Merkverhaal
Beeldtaal (mood)
Merkboek (emotie)
Visuele identiteit (Systeem 1)
Logo
Typografie
Kleur
Beeld/fotografie
Iconografie
Vormtaal
Signing
Grid
Merkgids (regels)
Employer brand
Employer value proposition
Voorwaarden
Zelfontplooiing
Werkomgeving
Intern merkprogramma
Groei
Groeidoel
Positionering
Marktanalyse
Doelgroepanalyse
Concurrentie analyse
Architectuur
Merkactivatie
Geïntegreerde campagnes Wervingscampagnes
PR & activatie
Social & content Mediastrategie
Productie
Dashboarding
Merkidentiteit
Missie & visie
Betekenis (Systeem 2)
Historische kracht Kerncompetenties
Voordelen
Onderscheidende kracht Geloofwaardigheid
DNA
Merkpersoonlijkheid
Merkwaarden & normen
Cultuur
Waardestrategie
Essentie
Merkdesign
Merkconcept (Systeem 1)
Guiding idea
Tone-of-voice
Merkverhaal
Beeldtaal (mood)
Merkboek (emotie)
Visuele identiteit (Systeem 1)
Logo
Typografie
Kleur
Beeld/fotografie
Iconografie
Vormtaal
Signing
Grid
Merkgids (regels)
Employer brand
Employer value proposition
Voorwaarden
Zelfontplooiing
Werkomgeving
Intern merkprogramma
Groei
Groeidoel
Positionering
Marktanalyse
Doelgroepanalyse
Concurrentie analyse
Architectuur
Merkactivatie
Geïntegreerde campagnes Wervingscampagnes
PR & activatie
Social & content Mediastrategie
Productie
Dashboarding
Wij werken van
binnen naar buiten
Bij het bouwen van een merk kijken we naar zowel de binnenkant als de buitenkant van je merk. Dat is megalogisch! Binnen en buiten zijn namelijk onlosmakelijk met elkaar verbonden. Daarom hanteren we een stapsgewijze aanpak die start vanuit de kern.
Stap 1:
Merkidentiteit
Wat beteken je nu in een wereld zonder klanten of concurrentie? In deze eerste fase zetten we koers naar de kern van je merk. Naar datgene wat jullie, jullie maakt. Dat doen we in een aantal energieke sessies. De uitkomst? Jullie merkidentiteit. Een strategisch vertrekpunt dat richting geeft aan je businessmodel, commercie, HR, marketing en communicatie.
Stap 2:
Merkdesign
Hier gaan we bouwen aan een helder en consistent merkbeeld. We geven je merk een guiding idea. Een creatief concept dat koerst op jullie intrinsieke merkkracht. Het vertelt haarfijn wie jullie zijn, waarvoor jullie staan en wat jullie voor je doelgroep kunnen betekenen. Op jouw manier. Vanuit daar ontwikkelen we een krachtige visuele identiteit. Een vormtaal met onderscheidende en herkenbare assets zoals een logo, typografie, kleur beeldtaal.
Stap 3:
Employer brand
In de vorige stappen hebben we je merk dan wel gedefinieerd, maar wat betekent dat nu voor goed werkgeverschap? Hoe houdt je goede mensen en hoe trek je de juiste nieuwe aan? We ontwikkelen je EVP. Je Employer Value Proposition. Dat is de eerste stap richting een werkomgeving die past bij je merkidentiteit.
Stap 4:
Groei
Nu kunnen we je merk laten groeien. We doen er hier alles aan om je merk zo goed mogelijk emotioneel beschikbaar te maken voor je doelgroep. Dat gaat van een hogere naamsbekendheid tot sales activatie tot nieuwe sollicitanten aantrekken? En alles daar tussenin. Het doel heiligt daarbij ontzettend de middelen.